Sleva 50 % na kurzy i certifikace jen do 31.8.

Přijďte s kolegou, který zaplatí jen polovinu ceny. Tato nabídka platí pro certifikace i naše otevřené kurzy (kromě kurzů s Janem Mühlfeitem).

Sociální sítě pro HR Možnosti HR marketingu a Employer Brandingu

Seminář je ideálním průvodcem pro všechny HR pracovníky a specialisty, kteří si chtějí rozšířit znalosti využití sociálních sítí v náboru a tyto znalosti co nejrychleji aplikovat do praxe. Dozvíte se o aktuálních možnostech a zákoutích nejen Facebooku, ale i jeho porovnání s ostatními sociálními sítěmi. Podíváme se na rozdíly technologické, ale i uživatelské. Naučíte se obrovskou sílu výkonnostních kampaní na Facebooku a postupy, které může zvládnout každý uživatel i bez profesionálních zkušeností.

Eliška Vyhnánková

Zkušená lektorka a konzultantka sociálních médií. Pomáhá jednotlivcům i různě velkým firmám s komunikační strategií, výběrem zaměstnanců, vylepšováním stávajících profilů i předáváním všech nabytých zkušeností. Zakladatelka semestrálního vzdělávání Social Media Akademie.

Aktuální nabídka termínů

08. 08.

Praha

Recruitment Academy, Václavské náměstí 1, Praha 1
4 800Kč bez DPH
23. 08.

Praha

Recruitment Academy, Václavské náměstí 1, Praha 1
4 800Kč bez DPH
26. 09.

Praha

Recruitment Academy, Václavské náměstí 1, Praha 1
4 800Kč bez DPH
Sleva 50 % pro druhého účastníka ze stejné firmy. Kurz probíhá od 9:00 do 13:00 hodin.

Obsah kurzu

Modul 1 - Facebook jako nejpopulárnější (náborová) sociální síť

  • filtrovací mechanismy Facebooku
  • kdo, co a proč vidí a nevidí
  • psychologie uživatele
  • jak zajistit viditelný organický obsah a budovat Brand
  • like vs fanoušek vs budoucí zaměstnanec
  • kdy, jak často a co publikovat na Facebooku

 

Modul 2 - Představení ostatních sociálních sítí a jejich možností

  • LinkedIn a jeho využití
  • Twitter a Instagram vs HR
  • další sociální sítě, které stojí za to sledovat

 

Modul 3 - Výkonnostní reklama na Facebooku

  • představení možností placených kampaní na FB
  • propagace příspěvků vs vytváření propagace ve správci reklam
  • kolik to stojí, jak se to nastavuje, kde najdete faktury
  • cílení na skupiny návštěvníků webových stránek a kontakty z databází

Cíle kurzu

  • představit jednotlivé sociální sítě, jejich možnosti a rozdíly
  • rozšířit znalosti budování Brandu o tyto platformy
  • zlepšit efektivitu kampaní na Facebooku
  • inspirovat k úspěšnějšímu cílení a komunikaci
  • snížit náklady na nábor zlepšením strategie
  • rozumět případně externím agenturám a vědět, čeho mohou dosáhnout a jaké cíle jim nastavit

Cílová skupina

  • Recruiteři, headhunteři, HR zaměstnanci a kdokoliv řešící nábor pracovníků
  • Pracovníci HR marketingu, marketingu, komunikace a PR
  • CEO a majitelé firem

Chci se registrovat

Fakturační údaje

Všechna pole označená * jsou povinná.