Výhodné balíčky

Využijte naší podzimní akce! Pouze do 31. prosince 2018 si můžete zakoupit dvojice našich kurzů za speciální ceny.
Více informací

Social Selling Pokročilé techniky prodeje na sociálních sítích

Tento workshop je určen všem obchodníkům, obchodním zástupcům a reprezentantům, obchodním ředitelům, account manažerům, relationship manažerům a komukoliv, kdo chce prodávat více a efektivněji pomocí sociálních sítí a s technologiemi. Chatboti, sociální sítě jako LinkedIn nebo Facebook, virtuální realita a další technologie dnes již patří do arsenálu nejúspěšnějších obchodníků, prodejců a account manažerů. Recruitment Academy a Business Animals se dali dohromady na tento unikátní kurz/workshop, během kterého vám ukážeme metody, data a konkrétní ukázky, jak s těmito technologiemi můžete maximálně zefektivnit i váš prodej. POZOR! Kurz proběhne pouze v těchto dvou termínech a nebude se opakovat.

David Kolář

CEO & Influencer, Business Animals

Obchodník, manažer, konzultant a podnikatel s více jak 10 lety zkušeností z oblasti marketingu a prodeje koncovým i B2B zákazníkům.

Josef "josé" Kadlec

CEO, Recruitment Academy

Nekonvenční headhunter, zakladatel společností GoodCall a Recruitment Academy a autor knihy People as Merchandise: Crack the Code to LinkedIn Recruitment.

Aktuální nabídka termínů

31. 05.

Praha

Hotel Jurys Inn, Sokolovská 11, 186 00 Praha
9 800 Kč bez DPH

Obsah kurzu

 

Modul 1:
- Úvod do social sellingu, současné trendy a data
- Inbound Sales versus Outbound Sales
- Vytvoření komunity, která nakupuje jako součást personal brandu

Modul 2:
- Vyhledávání zákazníků na sociálních sítích jako LinkedIn, Facebook, Twitter a dalších
- Legální hacky, jak obcházet omezení a placené funkce na sociálních sítích
- Metody kontaktování zákazníků a zvyšování procenta jejich odpovědí
- Boolean logika, X-ray search a další praktiky moderního "salesáka"
- Techniky vyhledávání kontaktních e-mailů a telefonních čísel
- Vytváření zpráv, které zázakníci nemohou ignorovat
- Automatizace vyhledávání prospektů

Modul 3:
- Definice obchodního osobního brandu aneb nemusíme být "youtubery"
- Osobní branding jako podceňovaný nástroj současného byznysu
- Techniky budování osobního brandu a nástroje pro denní použití

Modul 4:
- Inbound sales: chatbot leadgen, input leadgen
- Moderní technologie, které využijete v denní rutině obchodníka
- Budoucnost je teď: co nás čeká dál na poli obchodování?

Cíle kurzu

- Maximalizovat využití sociálních sítí pro potřeby prodeje a zlepšit obchodní výsledky
- Snížit náklady na akvizici nových zákazníků využitím tzv. social sellingu
- Získat rozhodující výhodu nad konkurencí zlepšením vyhledávacích technik a technik odkrývání skrytých zdrojů se zákazníky
- Zlepšit efektivitu, úspěšnost prodeje a vyhledávaní těžce nalezitelných kontaktů v mezinárodním obchodě
- Rozšířit množství relevantních prospektů
- Aplikovat okamžité změny k progresivnímu využívání LinkedInu, Facebooku a dalších sociálních sítí
- Zlepšit výkonnost celých obchodních týmů ve společnostech a korporacích

 

Cílová skupina

- Obchodníci, obchodní zástupci a reprezentanti, account a relationship manažeři
- Obchodní manažeři, ředitelé a členové boardů

Chci se registrovat

Vyberte termín

Fakturační údaje

Všechna pole označená * jsou povinná.

Recruitment Academy s.r.o., se sídlem Václavské náměstí 846/1, Nové Město, 110 00 Praha 1, lČ: 06403701, bude zpracovávat osobní údaje (poskytnuté Vámi nebo veřejně dostupné) v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů č. 2016/679 za účelem zasílání materiálů k dalším akcím pořádaným společností Recruitment Academy s.r.o. jako správce osobních údajů.

Reference