RACP® 8.6. Praha 1 800 Kč

Certifikační kurz RACP® (Recruitment Academy® Certified Professional) je vstupenkou do světa moderního recruitmentu.
Více informací

Social Selling Pokročilé techniky prodeje na sociálních sítích

Tento workshop je určen všem obchodníkům, obchodním zástupcům a reprezentantům, obchodním ředitelům, account manažerům, relationship manažerům a komukoliv, kdo chce prodávat více a efektivněji pomocí sociálních sítí a s technologiemi. Chatboti, sociální sítě jako LinkedIn nebo Facebook, virtuální realita a další technologie dnes již patří do arsenálu nejúspěšnějších obchodníků, prodejců a account manažerů. Recruitment Academy a Business Animals se dali dohromady na tento unikátní kurz/workshop, během kterého vám ukážeme metody, data a konkrétní ukázky, jak s těmito technologiemi můžete maximálně zefektivnit i váš prodej. POZOR! Kurz proběhne pouze v těchto dvou termínech a nebude se opakovat.

David Kolář

CEO & Influencer, Business Animals

Obchodník, manažer, konzultant a podnikatel s více jak 10 lety zkušeností z oblasti marketingu a prodeje koncovým i B2B zákazníkům.

Josef "josé" Kadlec

CEO, Recruitment Academy

Nekonvenční headhunter, zakladatel společností GoodCall a Recruitment Academy a autor knihy People as Merchandise: Crack the Code to LinkedIn Recruitment.

Aktuální nabídka termínů

31. 05.

Praha

Hotel Jurys Inn, Sokolovská 11, 186 00 Praha
9 800Kč bez DPH

Obsah kurzu

 

Modul 1:
- Úvod do social sellingu, současné trendy a data
- Inbound Sales versus Outbound Sales
- Vytvoření komunity, která nakupuje jako součást personal brandu

Modul 2:
- Vyhledávání zákazníků na sociálních sítích jako LinkedIn, Facebook, Twitter a dalších
- Legální hacky, jak obcházet omezení a placené funkce na sociálních sítích
- Metody kontaktování zákazníků a zvyšování procenta jejich odpovědí
- Boolean logika, X-ray search a další praktiky moderního "salesáka"
- Techniky vyhledávání kontaktních e-mailů a telefonních čísel
- Vytváření zpráv, které zázakníci nemohou ignorovat
- Automatizace vyhledávání prospektů

Modul 3:
- Definice obchodního osobního brandu aneb nemusíme být "youtubery"
- Osobní branding jako podceňovaný nástroj současného byznysu
- Techniky budování osobního brandu a nástroje pro denní použití

Modul 4:
- Inbound sales: chatbot leadgen, input leadgen
- Moderní technologie, které využijete v denní rutině obchodníka
- Budoucnost je teď: co nás čeká dál na poli obchodování?

Cíle kurzu

- Maximalizovat využití sociálních sítí pro potřeby prodeje a zlepšit obchodní výsledky
- Snížit náklady na akvizici nových zákazníků využitím tzv. social sellingu
- Získat rozhodující výhodu nad konkurencí zlepšením vyhledávacích technik a technik odkrývání skrytých zdrojů se zákazníky
- Zlepšit efektivitu, úspěšnost prodeje a vyhledávaní těžce nalezitelných kontaktů v mezinárodním obchodě
- Rozšířit množství relevantních prospektů
- Aplikovat okamžité změny k progresivnímu využívání LinkedInu, Facebooku a dalších sociálních sítí
- Zlepšit výkonnost celých obchodních týmů ve společnostech a korporacích

 

Cílová skupina

- Obchodníci, obchodní zástupci a reprezentanti, account a relationship manažeři
- Obchodní manažeři, ředitelé a členové boardů

Chci se registrovat

Fakturační údaje

Všechna pole označená * jsou povinná.

Reference