Sleva 50 % na kurzy i certifikace jen do 31.8.

Přijďte s kolegou, který zaplatí jen polovinu ceny. Tato nabídka platí pro certifikace i naše otevřené kurzy (kromě kurzů s Janem Mühlfeitem).

Recruitment & HR Marketing Techniky budování značky zaměstnavatele v praxi

Toto školení Vám pomůže obsadit více pozic a získat výhodu nad Vaší konkurencí v oblasti náboru. Dostanete do své výzbroje nástroje a myšlení marketérů k tvorbě kampaní na jednotlivé pozice, ale i k tvorbě celkového brandu společnosti.

Josef Kadlec

  • Nekonvenční headhunter a talent sourcing architect
  • Zakladatel společností GoodCall a Recruitment Academy
  • Autor knihy People as Merchandise: Crack the Code to LinkedIn Recruitment
  • Instruktor video kurzu Recruitment Engineering a kurátor recruitment show Hireconomics
  • První oficiálně certifikovaný LinkedIn recruiter ve střední a východní Evropě

Jan Klusoň

  • Proud Chief a spoluzakladatel kariérního showroomu Proudly
  • Úspěšný Employer Branding evangelist a public speaker
  • Inovátor v komunikaci a vnímání HR marketingu a Employer Brandu v ČR

Romana Martincová

  • HR & Employer Branding Manager ve společnosti L’Oréal
  • Úspěšná konzultantka a lektorka v oblasti candidate management experience
  • Ambasadorka inovativního myšlení a podnikatelského ducha v oblasti HR

Aktuální nabídka termínů

03. 09.

Praha

Recruitment Academy, Václavské náměstí 1, Praha 1
9 800Kč bez DPH
Sleva 50 % pro druhého účastníka ze stejné firmy.

Obsah kurzu

Modul 1 - Úvod do HR marketingu a employer brandingu

  • Jaká je aktuální situace na pracovním trhu
  • Vztah mezi talent sourcingem a employer brandingem 

Modul 2 - Strategický employer branding

  • Analýza složité situace na českém talentovém trhu
  • Je employer branding řešením? Co můžeme očekávat do budoucna?
  • Co potřebuji vědět a znát předtím, než se pustím do práce
  • Jaké jsou nejčastější chyby v ČR
  • Employer branding postavený na datech
  • Postup a jednotlivé kroky strategického budování employer brandingu
  • Employer Value Proposition (EVP)
  • Aktivace
  • Case studies a praxe z ČR i ze světa

Modul 3 - Práce s konkrétními nástroji pro employer branding a HR marketing

  • Vztah mezi employer brandingem a personal brandingem
  • Které kanály je potřeba udržovat pro efektivní tvorbu brandu
  • Tvorba, správa a analýza obsahu na sociálních sítích i mimo ně
  • Pravidla práce s obsahem na sociálních sítích - LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram a další
  • Nástroje pro automatizaci úkolů spojených se správou obsahu
  • Analýza úspěšnosti obsahu a konkrétních kanálů jako LinkedIn firemní stránky, Facebook stránky a další
  • Práce s placenou reklamou na sociálních sítích i mimo ně (PPC reklama)
  • Další marketingové nástroje, které využijete v HR marketingu
  • Jak vypadá budoucnost budování brandu společnosti, a které technické "vychytávky" můžete použít již nyní?

Modul 4 - Praktická aplikace brandu zaměstnavatele v praxi

  • Employer Brandingu ve společnosti L’Oréal: Jaká je image firmy coby zaměstnavatele lokálně i mezinárodně se dozvíte spolu se SWOT analýzou a statistikami
  • Přístup firmy L’Oréal k Employer Brandingu - EVP, spolupráce lokální i mezinárodní, spolupráce HR v interní i externí komunikaci, využití sociálních sítí, ukázky konkrétních kampaní a projektů
  • Příklady lokálních aktivit podporujicích značku zaměstnavatele společnosti L’Oréal - pohled do vnitřního procesu tvorby strategie od postupu realizace, vyhodnocení prvních výstupů, představení dalšího vývoje, získané zkušenosti i ponaučení

Cíle kurzu

  • Definovat strategii vlastního employer brandingu
  • Maximalizovat využití marketingových nástrojů v HR
  • Podpořit recruitment posílením brandu společnosti
  • Snížit náklady na nábor využitím vlastních sil v náboru
  • Získat rozhodující výhodu nad konkurencí zlepšením technik v oblasti HR marketingu
  • Zlepšit efektivitu a úspěšnost náboru a vyhledávaní lidí na těžko obsaditelné pozice
  • Rozšířit množství relevantních kandidátů a kompenzovat nefungující náborové kanály

Cílová skupina

  • Recruiteři, headhunteři, HR zaměstnanci a kdokoliv řešící nábor pracovníků
  • Pracovníci HR marketingu, marketingu, komunikace a PR
  • CEO a majitelé firem

Chci se registrovat

Fakturační údaje

Všechna pole označená * jsou povinná.