31.8. Praha

Recruitment & HR Marketing: Techniky budování značky zaměstnavatele v praxi
Více informací

Hodina o moderním recruitmentu ve vaší společnosti

Potřebujete vysvětlit svým manažerům, jak vypadá aktuální situace na trhu práce? Potřebujete jim na datech ukázat aktuální náročnost náboru lidí? Chcete je zasvětit do moderních metod náboru zaměstnanců a ukázat jim, jak se mohou sami do náboru zapojit?

Pro tyto účely jsme vytvořili nový produkt Guest Speech, v rámci kterého si můžete na hodinu pozvat k sobě do společnosti jednoho nebo více řečníků, kteří se na tomto poli aktivně pohybují - Josef Kadlec, Milan Novák a Blake Wittman. Podle typu společnosti a na základě konkrétního cíle se vybere jeden nebo více řečníků. Vybraní influenceři mají v oboru bohaté zkušenosti od řízení recruitment společností se 400 zaměstnanci, budování recruitment společností s inovativním business modelem nebo vystupování na světových recruitment konferencích.

Produkt lze realizovat v českém i anglickém jazyce.

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Anotace

  1. Jak se změnila situace na trhu práce
    • Fenoném tzv. pasivní kandidát
    • Případové studie z praxe - budování externích komunit talentů
    • Změna vnímání zaměstnavatelů
    • Statistika v oblasti reakcí uchazečů na inzerci
  2. Jaké výzvy přináší společnostem dnešní trh se zaměstnanci
    • Jak náborovat zaměstnance na trhu, který je řízený kandidáty a ne společnostmi
    • Co zaujme kandidáty v dnešní době informačního přetlaku - příklady práce s obsahem
    • Jak mohou ne-HR pracovníci společnosti pomoci v náboru zaměstnanců a je to vůbec nutné?
    • Jaké metody dnes fungují a jaké nefungují
    • Kde už HR oddělení v dnešní době nestačí
  3. Jaké jsou moderní metody náboru zaměstnanců a jak se do nich musí zapojit manažeři jednotlivých oddělení a týmů
    • Úvod do problematiky social media recruitmentu a přímého oslovování kandidátů
    • Jaké jsou současné a budoucí trendy v recruitmentu - social media recruitment, atp.
    • Jak získat rozhodující výhodu nad konkurencí zlepšením vyhledávacích technik a technik odkrývání skrytých zdrojů s talenty
    • Jak zlepšit efektivitu a úspěšnost náboru a vyhledávaní lidí na těžko obsaditelné pozice
    • Jak rozšířit množství relevantních kandidátů
    • Jak aplikovat okamžité změny k progresivnímu využívání moderních oslovovacích metod včetně sociálních sítích
    • Jak zlepšit recruitment výkonnost celých týmů
  4. Adaptační proces nových zaměstnanců
    • Transformování pasivních kandidátů v zaangažované zaměstnance začíná už v procesu náboru
    • Budování vztahů s kandidátem a jejich životní cyklus ve společnostech

Reference

O trenérech

Blake Wittman

Blake Wittman

Blake je Good-CEO, který zasvětil své srdce GoodCall.

Hlavně je však inspirativní leader se smyslem pro humor. Největší bohatství firmy vidí v lidech a jejich rozvoji. Během své 15ti-leté kariéry na Sales a Executive search pozicích, poznal tajemství fungování start-upů stejně jako velkých nadnárodních společností jako CitiBank a Philip Morris. Nejdelší část své kariéry strávil budováním Executive search společnosti - SpenglerFox, působící v CEE regionu. Stojí také za úspěchem celosvětově úspěšného a cenami ověnčeného start-upů Lime&Tonic, který dělá radost lidem v Evropě, Severní Americe a Asii.
Josef Kadlec

Josef Kadlec

Josef je prvním držitelem certifikace LinkedIn Certified Professional-Recruiter v regionu CEE.

Jako softwarový inženýr zaměstnaný mezinárodní softwarovou společností, založil svojí IT personální agenturu a později také externě pomáhal společnostem jako Adecco, Randstad, Raiffeisenbank, SpenglerFox, Accord Group a dalším zlepšovat nábor v oblasti sociálních sítí. Josef je také autorem světově uznávané knihy pro personalisty People as Merchandise: Crack the Code to LinkedIn Recruitment, která byla doporučena českými i světovými HR řediteli společností jako IBM, Google, Manpower, Hewlett-Packard, T-Mobile, AVG nebo Barclays.
Milan Novák

Milan Novák

Milan pracuje v oblasti recruitmentu více než 15 let.

Začínal jako konzultant v personální agentuře, kde postupně budoval svou kariéru v několika manažerských rolích. Naposledy jako CEO řídil firmu Grafton Recruitment Europe s působností v 7 zemích CEE regionu a s více než 350 zaměstnanci. Recruitment, talent acqusition a talent management strategie jsou nejen jeho hlavním pracovním zaměřením, ale rovněž koníčkem a osobní vášní. Během své kariéry pracoval s velkými korporacemi jako je ExxonMobil, Microsoft, GE, Google, Coca Cola, HSBC, Honeywell. Jeho specializací je design, strategie a optimalizace náborového procesu, recruitment proces outsourcing.
Jan Muehlfeit

Jan Muehlfeit

Jan je globální stratég, kouč a mentor.

Jeho osobní poslání: “Pomáhám jednotlivcům, organizacím a zemím na celém světě, aby odemkli svůj lidský potenciál”. Jan má za sebou velmi úspěšné budování týmů a organizací během své téměř 22 let dlouhé kariéry v Microsoftu, kde působil na různých vedoucích pozicích. Ve své poslední roli (2007-2014) byl Presidentem pro Evropu, Microsoft Corporation. Na základě své globální zkušenosti vytvořil poměrně unikátní metodiku jak najít osobní výjimečnost pro jednotlivce i týmy, zformulovat osobní vizi, a jak realizovat tuto vizi pomocí osobní výjimečnosti. Jan učí svůj kurz na celém světě a to jak v soukromém tak i veřejném sektoru.
V případě jakýchkoli dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit:
Jiří Jambor
+420 773 251 186
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.